Regn

Det regnar nu :( usch, det är så typiskt att det ska vara sol och värme när man går i skolan och regn när det är lov. Men det är smällar man får ta ändå.

Förut körde jag min pappa till stan, åkte iofs även ut till Alster och hämtade en arbetskamrat till honom också. Sedan bar det ut mot hamnen o släppa av dem vid kontoret och själv tog jag bilen ut till bergvik. Ångrade mig nästan vid de sista rondellerna, var så sjukt mycket folk och jag hade pappas bil som jag seriöst hatar att parkera (undvik o parkera med xc90 säger jag bara :o haha). Men det löste sig, gick in o köpte det jag skulle o de va mycket folk överallt. Men det gick skapligt fort ändå och sen åkte jag hem. Har bara ätit o suttit här sedan jag kom hem, tror jag ska hålla mamma sällskap framför tvn med lite kaffe. Ska hämta pappa inatt, måste hålla mig vaken. Gillar ju som sagt inte kaffe egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback