Måndag

Idag har jag tillbringat större delen av dagen tillsammans med Linn och Elin. De kom till mig i samma veva som jag gjorde köttbullar, och när jag var färdig gick vi hem till Linn och hämtade hundarna. Sedan gick vi upp till Elin o stannade i typ fem minuter innan vi gick ner till Forshaga, tog ut pengar och gick tillbaka till Linn. Sedan blev det att gå till lusten o käka pizza ute i solen, hur skönt som helst! Satt där ett bra tag innan vi vandrade vidare, Linn gick hem och Elin följde med hem till mig en stund.

Sen har det inte hänt mycket mera idag, jag ligger i sängen nu och ska snart resa på mig för att gå till köket och göra mig en smoothie :)



Jag och Elin var även uppe i stugan igår och käka mat, rodde och käkade äppelpaj + att det blev en hel del prat!
(ja och bilden är från i vintras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback