Måndag

Alltså det är juni nu, det här året har gått så himla fort! Det mest konstiga är att det här är mitt allra sista sommarlov och jag har inget jobb, tummen upp :/ det suger rejält! I alla fall tänker jag tillbringa min sommar ganska mycket uppe i stugan tror jag, bara ta det lugnt, sola, bada o verkligen ha sommarlov. tihi.

I alla fall hade jag bara en lektion på 15 minuter idag och det kändes inte jättevärt. Vi slutade någon gång efter halv ett så då drog jag, mia, emma och therese in till karlstad. Dock lämnade Mia och Emma mig och Therese efter en stund så vi gick en sväng på stan o sedan tog vi en glass o satte oss vi pråmen och kollade på folk :) iofs köpte jag ett jättesött linne som jag kan slänga in en bild på när jag får ork ;) sedan blev det bussen hem och soffan. Jag har jätteont i halsen o mår väldigt dåligt i kroppen. Hoppas verkligen inte att jag är på väg att bli sjuk :(

Det blir hur som helst skolan ändå, måste fixa massa saker så jag bland annat kan vara ledig på onsdag och det vill jag till 100 % eftersom jag ska hämta min lillebror i Karlstad på natten. Allt för att mamma o pappa ska få sova o för att jag ska få köra bil, ihi.

Men nu tänker jag förflytta mig till sängen o läsa lite o vila, kanske kolla upp om jag har feber också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback