Kväll

Ja, nu har det väl lugnat ner sig lite kanske.
Jag mötte upp Elin vid ica kanske typ halv fem om jag minns rätt, eller något sånt i alla fall. Sen åkte vi hem till henne o slappade med lite tårta o så. Sen cyklade vi hem till mig, jag bytte kläder, åt också tog vi bilen till konsum osv o sen hem till johanna :) satt där o slappade ett tag o sen blev det hem till elin där hennes bror hade styrt lite fest. efter det åkte jag hem, hamnade i soffan och tittade typ sista kvarten på holland-frankrike o min bror lekte med sin nya blixt och jag fick va den som drabbades av att fastna på kort. Sen har jag, pappa o christoffer vart ute o kört lite bil :) Har kört pappas xc90 för första gången, lite halvläskigt med automat men de blir nog sen när ja ska köpa bil iaf, så jävla soft! :D

Nu sitter jag här och är trött.. kokar kaffe om jag ska slänga i mig för att hålla mig vaken, jag hatar verkligen kaffe men behöver det verkligen. Jag hoppas min bror o hans vänner vill hem snart för det vore att få sova nu. Ska faktiskt åka till stugan klockan 12 imorgon också måste jag fixa en del grejer innan det :/ Hoppas det blir fint väder.. Ska hur som helst bli väldigt skönt att komma dit o ta det lugnt.

Nu blir det kaffe med massa mjölk o socker typ!
Jag lovar att ta det lugnt på vägarna ner till Karlstad sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback