Fredag

Inte fått något gjort idag. Jag har bara drygat framför tvn, gjort mig iordning och lagat mat, värt egentligen. Jag ska i alla fall ut o köra bil sen så det är väl tur i alla fall, haha. Tänkte ta en sväng förbi maxi när jag skjutsat pappa också, köpa frukt eller naturgodis eller något annat gott tills ikväll.

Elin skickade även sms förut och undrade om jag ville följa med o träna fotboll på onsdag, om jag vill liksom :D Fotboll är något som jag har saknat ända sedan jag skadade knäet för 2 år sedan. Jag har ju aldrig orkat ta tag i rehabträningen som jag borde gjort, men eftersom jag i stort sett aldrig har känningar i mitt knä längre ska jag försöka lite lätt till veckan, hoppas att mitt knä pallar.. Vet ni hur glad jag skulle bli då?:D Fotboll är det absolut bästa jag vet! Nu håller jag båda tummarna på att det blir en riktig come back.

Jag skulle verkligen behöva regelbunden träning 2 gånger i veckan som jag inte rymmer ifrån, jag är L A T! och jag börjar bli fruktansvärt trött på mig själv när det gäller det. Skärpning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback