Bergvik

nej minsann, jag har inte städat idag heller.. tyvärr. Vet inte när jag ska orka göra det heller, det kommer.
Jag segade hela dagen och sen fick jag den fina idéen att ta med mig Elin till bergvik. Det blev ikea och fika + två tunna täcken för endast 58 kr. Så nu kommer jag kunna sova mycket skönt inatt, även fast jag ska upp typ 8:30 imorgon.
Sen tog vi bilen och gick igenom affärerna lite och till sist skopunkten och båda två köpte skor.. självklart.

Nu är jag hemma och tänker kolla på fotbollen, jag har verkligen längtat efter den här dagen jag. hihi.



jordgubbscheesecake på ikea.. mäktig och inge vidare god..



blev tillslut skorna som jag håller i, jag får aldrig nog av tygskor känner jag..

Men nu måste jag springa iväg och ta på mig myskläder o krypa ner i soffan o ladda för fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback