Bagels

Jag håller just nu på att baka bagels, men för tillfället är de på jäsning!
Igår eller ja, inatt skulle jag hämta pappa och håkan (trodde jag), men när jag kom till pappas jobb va det 2 till och vi fick krångla med att fälla upp det ena sätet längst bak och jag ville bara komma därifrån eftersom klockan då var efter 02:00. När vi tillslut kommit in i bilen alla 6 kunde vi äntligen åka.. Och jag glider ut från hamnen under hagaleden, tror den heter så. Och där står en utlänning mitt i vägen och självklart måste jag stanna för att inte köra på killen, men så fort han flyttat sig undan gasar jag på men ändå hinner killen få upp min dörr och förbannad som jag blev slet jag tag i dörren o stängde den samtidigt som jag gasade på i ilfart. Sen va de löst men blev galet förbannad att en helt främmande person bara sliter upp en bildörr sådär! Körde i alla fall en till Färjestad o en till Råtorp innan vi kunde åka till Forshaga, var hemma vid 03:00. Så idag har jag bara varit seg eftersom jag inte kunde somna när jag kom hem.

Hoppas att jag ska träffa Elin ikväll så jag får mig något skoj att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback