Onsdag

Snart har ännu en dag gått och jag börjar fundera på vad jag gör med min tid egentligen. Idag har tiden bara sprungit iväg och nu är den redan halv fyra och jag har inte fått något gjort alls i stort sett. Jag har duschat, gjort mig iordning, kollat på tv, lagat mat och börjat baka bröd. Idag blir det inga bagels utan rosenbröd till helgen. Men bagels ska jag minsann baka snart igen, fy så gott! I alla fall så ska jag försöka hinna åka upp till stugan och olja lite, om jag inte gör det imorgon eftersom pappa ändå inte lär jobba. Han är sjuk och jag är faktiskt lite orolig, jag har aldrig sett honom så dålig.

Annars är jag bara så jäklajäkla glad.


Här är altangolvet som jag håller på att olja och det är inte ens hela i bild, 100 kvadratmeter stort är det. Rejäl altan blir det som ni ser, hehe.

Nu ska jag baka färdigt!

Kommentarer
Postat av: sara

Tack för kommentaren :), Oj vilken stor altan! Får man inte beslutsångest vart man ska sola ngnstans? :O haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback