Söndag

Lite dålig uppdatering nu. Men i alla fall så bakade jag bullar igår och sedan åkte jag upp till stugan där det var gårdsfest. Mitt bland alla gamlingar fanns det tydligen två tjejer på 17 år och en på 19 år som har sommarstuga är uppe, dock träffade jag inte någon av dem. Den ena tjejen är från Norge, vore lite skönt o lära känna en norsk tycker jag ;D Norrmän är mysiga.

Idag åkte jag upp till stugan med mina bröder och firade pappsen eftersom han fyller år idag. Blev fika och hänga upp saker innan vi åkte hem igen.

Imorgon blir det kanske stan med mamma o Lotta, annars händer väl ingenting som vanligt. Buh, kan man ens bli trött på sommarlov? Jag börjar bli det, är så rastlös så jag typ dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback