Sol

Ja, idag skiner solen och därför ska jag ta bilen upp till stugan och njuta till 100 %! Och det kan väl knappast bli bättre, hihi. Måste ju testa den nya sandstranden!!

Igår kom jag hem från den hemliga orten eftersom jag sov där ändå. Sov dåligt och va trött. Så när jag kom hem blev det dusch, mat och sen hamnade jag i soffan med min bok. Var ju tråkigt väder igår men jag och Jesper åkte upp till stugan och käkade grillat, färskpotatis o vitlökssås, gött va de! Var ett tag sen jag åt grillat faktiskt. Sen hade pappa lånat en fyrhjuling som vi åkte på, de va faktiskt riktigt roligt!:D Ska åka idag med ;)


Lite anonym vill jag va! haha.


Så här såg baksidan vid stugan ut förra veckan.


Så här såg det ut när jag kom upp till stugan vid lunch i fredags.


Klart! Med sandstrand och allt. All jord ska bli en stor gräsmatta som vi ska börja så idag.

Nu blir det frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback