Min dag!

Tog bilen upp till stugan vid 12 någon gång. Kom upp till stugan o där hade pappa tagit bort hur mycket vass som helst, var jätteöppet! Sedan tog jag det bara lugnt resten av dagen. Låg i soffan och läste, åkte med pappa till Deje och gick ut på promenad med mamma. Så sjukt avkopplande och skönt att vara där uppe ska ni veta, man mår toppen. Sedan käkade vi grillat igen och åt glass. Och mitt i det hör vi glassbilen, tror ni vi blev förvånade?:D Våran stuga ligger ju mitt i skogen om man säger så, kolla själva! ;)


Kommentarer
Postat av: JOsefine

hej ang låtarna lasse spleade så var de: strimmor, elden, hugger i sten, solen i ögonen, kom, kom ihåg mig, stort liv, om du lämnar mig nu, tvivel. humm vet inte riktigt vilka låtar de var mer men sjukt bra var han iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback