Lars Winnerbäck

Igår, åkte och hämtade Christoffer och Björn vid fyra. Vi åkte till Forshaga och hämtade Sofie och sedan Malin. Det bar upp till Ransäter, var där någon gång mellan 17-17:30. Strosade omkring, de tog en öl, pratade o lyssnade på förbanden, Miss Li och Maia Hirasawa. Sedan vid 21 började Lasse och spelade i 2 timmar, de 2 kortaste timmarna i hela mitt liv :o De gick så fort och helt plötsligt var det slut.

Det var bra, sjukt bra! Jag hade faktiskt inte förväntat mig att han skulle vara så bra live, men det var han :)

Åkte hem igen, skulle köra hem Christoffer och Björn och åkte sedan hem till Forshaga och sängen. Klockan var typ 1 när vi kom hem igen. Tack för en trevlig kväll :)

Idag tror jag det är gårdsfest i stugan, jag får se ifall jag orkar åka dit. Ska även baka bullar tror jag. Annars blir det väldigt lugnt idag, jag är trött.

Bilder från winnerbäck kommer när malin och sofie orkat skicka dem till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback