Klokt

"Det man inte dör av gör en bara starkare"   så sant.

Fått tag i boken Asyl nu, efter vissa saker påmindes jag om att jag aldrig läst färdigt boken. Den är så himla bra. Så läs Gömda och Asyl, även Mias hemlighet, den lär ju inte vara sämre. Jag tänker snart gå o lägga mig i soffan o vara en nörd o typ läsa de sista 100 sidorna.

Annars längtar jag till veckan då jag har många bollar i luften, hur skönt som helst. Ska träffa mina underbara klasskompisar Mia, Emma och Viktoria :) Kanske Marie också. Har inte träffat någon sedan skolavslutningen förutom Mia. Eller jo, Viktoria i onsdags i typ 1 minut.

På tal om Mia. Hon är en fantastisk människa. Jag är så himla glad att jag träffat henne. Ni vet hon är en sån där person som kan vända på ett rent helvete o göra en superglad. Du är en av de bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback