Karlstad med mamma

Eftersom det regnade så bedrövligt imorse bestämde mamma och jag för att ta bilen in till stan en sväng. Men det blev verkligen mer än en sväng, vi kom alldeles precis innanför dörren. Vi har gått omkring i massa affärer och sedan tog vi en sallad på kebabhouse, en mycket mysig dag vill jag säga. Kommer lite bilder på det jag köpt senare.

Vad som händer nu vet jag inte, tänker nog bara ta det lugnt eftersom mina fötter värker efter allt gående i affärer.



Såhär såg jag ut idag.
Svart tröja från MQ och mörkblåa jeans från Levis + en sjal från h&m, skor från vagabond och jacka från veromoda.

Måste även säga att pajen som jag gjorde igår blev underbart god. Åt den varm tillsammans med en kula vaniljglass!
(Lovar att receptet kommer inom kort)


Kommentarer
Postat av: Gauppivikt.blogg.se

Åh tack :D Pajen ser jätte god ut, vill med ha haha

Postat av: Valentina

Tack för omtanken! Olyckor är något hemskt verkligen och när något sådant här händer inser man vad ens anhöriga betyder! :(



Kram

2008-07-07 @ 19:50:00
URL: http://vallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback