Jordgubbsplockning och Scrubsmaraton!

Fullspeckad dag idag kan man säga! Visst började dagen lite segt med att jag gick upp vid halv elva och käkade frukost och sedan hamnade i soffan och kikade på film. Sedan gjorde jag mig iordning och åt mat. Vid 14:20 gick jag över till Malin och vi drog till Lina och hämtade henne innan vi åkte iväg till ängebäck och plockade jordgubbar! Var perfekt väder, ingen sol som stekte och skön värme :D Dock fanns ingen ac i Malins mammas bil så där vart de varmt. Iaf så var vi där o plockade ett tag.



Jag plockade 3 kg jordgubbar som står i kylskåpet nu. Imorgon blir det en mumsig frukost med jordgubbar vill jag lova!

Efter jordgubbsplockningen åkte vi iväg till bergvik och kikade lite, Lina shoppade loss och jag köpte mig ett par nya örhängen o lite naturgodis. Vi mötte även Oskar som jag inte sett på jättelänge, så tråkigt att det ska gå så lång tid mellan att vi ses :( Du är bra grabben. Men men, i alla fall så öste regnet ner när vi skulle åka hem och det åskade rejält. Det gav sig som tur i tid tills Scrubs började vid 18:00, så vi har suttit bänkade framför tvn från dess till 23:30.



Jag körde i alla fall på mjukis, hur gött som helst. Nu måste jag komma på något annat att sysselsätta mig med eftersom Malin och Lina har gått. Får nog bli en film tror jag, för jag orkar verkligen inte sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback