Fy fan!

Blir så jävla besviken och arg.
Tror du att jag någonsin skulle kunna säga något liknande? Tror du det?

Så nära vänner som vi har varit o så mycket vi gjort tillsammans. Jag skulle aldrig kunna säga något om någon över huvudtaget. Men vet du, tro på den som sprider alla andra rykten om dig och tro på den människan du nyss var så förbannad på. Och strunta i mig, strunta i att prata med mig innan du skyller på mig. Strunta i den som faktiskt har brytt sig så jävla mycket om dig, i ur och skur.

Det gör mig besviken, att du inte kan fråga mig, att du tror på minsta lilla rykte. Men vet du, lös dina egna jävla problem o dra inte in mig!

Jag har förlåtit dig, tagit tillbaka dig som min vän trotts alla bråk. Ändå gör du såhär... Jag trodde ändå att det betydde något, att jag var din vän..

Men jag kanske har tagit fel på allting? det kanske bara är en lögn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback