Full rulle

Ja man kan verkligen säga att det var full rulle igår. Jag vaknade och åt frukost och kollade på tv och sedan åkte mamma och jag ner till Karlstad för att möta upp pappa. Sen gjorde vi en massa ärenden också käka vi mat på oliven, älskar't! Sedan blev det Bergvik och IKEA och vid kvart i fyra tog jag ena bilen hem för att göra mig iordning inför kvällen.


Dagens; shorts från zoul, tubtop från ginatricot och en kortärmad kofta från cubus
Kvällens; chinos från lindex, linne från gina tricot och vita tygskor från skopunkten

Vid 17:30 någon gång kom Sofie och hennes mamma och hämtade mig och körde oss till bussen! Inne i stan skulle det vara RIX FM-festival och det var så sjukt mycket folk. Men vi strosade runt, hittade Malin osv. Vi gick ut till Pråmen och satt där en sväng o drack innan vi gick in mot stan. Strosade runt i hopp om uteservering, men icke!:P Alla gick in på Score förutom jag och Sofie som gick iväg o träffade Mia!:D

Ja o sen va det meningen att jag skulle på Arena men ångrade mig i sista sekund och åkte hem med Lina. Men dock var bussen galet sen och sen när den väl kom undrade chaffisen om någon skulle längre än Deje, icke så då fick vi vänta på en extrabuss som skulle komma om 3-4 minuter. Det gjorde den aldrig och en tjej hade kontakt med någon tjej på extrabussen o hon sa att den åkt en annan väg :O Jag ringde pappa som skulle få komma men då kom bussen, 30 MINUTER FÖR SENT! Men hem kom vi iaf, gratis, så jag fick ringa pappa och be honom vända (a)

Nu har jag i stort sett nyss vaknat! Tänker skippa frukosten och göra pasta carbonara med färsk pasta om en stund, hur gott som helst! Idag blir det slappdag, ska baka lite bullar bara :)

Pluspoäng på den som orkat läsa allt detta! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback