Fredag

Lite småseg idag. Började min morgon med en jättegod frukost som jag åt ute på altanen i sällskap av pappa. Vi satt där ute och pratade en stund och han tycker att jag fått mer energi sedan jag tog mitt körkort. Det kanske stämmer eftersom jag nästan varje dag tänkte på att jag va tvungen ta mitt körkort och nu är det ju äntligen gjort, det är det bästa som hänt i mitt liv tror jag, för vet ni vilken lättnad det är att bara kunna gå ut och sätta sig i bilen och typ åka iväg till stugan helt själv, det är helt underbart!

Hur som helst har jag suttit här i någon timma nu och klickat runt i väntan på att min frukost ska smälta, för nu ska jag fixa iordning mig lite och ta bilen till abborrtjärn och gå lite grann :) Skönt må jag säga.

Helgen verkar just för tillfället fullproppat, mkt skönt om jag får säga det så :) Ikväll blir det Malin och Lina och likaså imorgon. Var även hos dem igår när de jobbade i glassbaren, jag åt jättemkt glass o mådde ganska illa när jag gick därifrån.

Nu ska jag kila iväg och ut i värmen, längtar inte efter att sätta mig i shorts i svart skinnklädsel i bilen i alla fall, buh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback