Det går inte över

Mitt dåliga humör vill inte försvinna och jag vet inte varför.
Mamma och pappa undrade varför jag var kort o lite dämpad när jag pratade med dem och blev jätteirriterade när jag sa att jag var på dåligt humör. Och jag blev ännu mera sur eftersom jag redan sagt det till dem, att jag är på dåligt humör alltså. Så jag bestämde mig för att ta bilen till tjärnen och gå en sväng. Kom iväg o de va skönt o gå men så fort jag kom hem så blev det samma tråkiga humör och ännu mer irriterad blev jag när min bror kliver in i duschen, så nu kommer jag få duscha ikväll om jag ska få något varmvatten eftersom han duschar så länge och så varmt. Jag tänker ligga i min säng resten av kvällen o sura, så de så.

Blä på tråkiga blogginlägg, imorn lovar jag något bättre..
Får se om jag orkar mig ut också, har ingen lust just nu i alla fall, blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback