Dåligt humör

åh, jag är på jättedåligt humör idag och jag vet inte varför.
I alla fall blev jag sur på mina föräldrar förut för att de sa att jag inte ville gå ut imorn, men jag menar, det bestämmer jag väl ändå själv? Och JA, jag är ingen festmänniska och jag är ingen dansmänniska, och jag tänker inte tvinga ut mig själv bara för att. Så hur det blir imorgon vet jag inte, antagligen åker jag med ner till Karlstad och åker hem med 22 bussen eller så går jag in med mia på arena och slipper betala, men tänk om jag står där sen o har det jättetråkigt? För jag måste ju isf sova hos Mia eftersom sista bussen går 23. Ja nu har jag något att fundera på idag i alla fall. Hur ska jag göra? Jag kanske får det jättekul även om jag inte har lust? Önskar att jag tyckte fest o dans va kul men just nu gör jag inte det, tyvärr. Men jag borde nog gå ut imorgon ändå, jag får se.. döh. mina föräldrar blir jag arg på i alla fall.

Tänker åka till tjärnen o gå en timma sen så jag får ut min ilska på något sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback