Tisdag.

Det är tisdag, fortfarande sjuk.. Vet inte vad jag dragit på mig, men mår iaf piss. Men imorgon ska jag ändå åka iväg till skolan, dock har vi text hela dagen vilket inte glädjer mig direkt. Sedan blir det nog iväg och träna teori med Linnéa. Annars har jag pluggat idag och varit lite duktig, ska snart fortsätta innan jag ska lägga mig i soffan för resten av dagen! Och jag hoppas att jag mår mycketmycket bättre imorgon när jag vaknar. Btw ska pappsen hämta våran nya bil imorgon, så det är bara o säga hejdå till den "gamla" bmwn da, höhö. På tal om bil osv, så är väl inte mitt körkort så jättelångt bort ur sikte :) Går finfint med det mesta nu, bara smågrejer som ska justeras annars går det prima. Det gör mig glader :) höhö. Ska bara orka ta tag i teorin också.


mammsi, <3
jag älskar dig ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback