Söndag

Det är söndag och söndag är lika med ångest, fy fan.
Jag har massor att göra egentligen men ändå ligger jag bara i min säng o slappar järnet. Har i alla fall fått en del gjort idag. Tränade lite engelska imorse och sedan åkte jag och mamma och hämtade mormor och jag fick köra bil till och från sommarstugan. Sedan när jag kom hem gjorde jag en intervju med mormor och snart ska jag börja läsa klart min engelskabok som ska vara klar imorgon. Jag antar att jag hinner men det är så sjukt drygt.

O sen är jag på så dåligt humör så jag inte vet vart jag ska ta vägen, och jag vet inte varför? :o
Jag blir så trött på mig själv nu.. men jag antar att det säkert känns bättre imorgon eller om någon dag.

Inser hur mycket jag saknar en del människor också :(
fyfan vad jobbigt det blir ibland..

ska nog täppa upp ett bad med lite papayaskum o läsa bok nu.. inget bättre för mig.

byebye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback