Onsdag.

Ligger i min säng nu och är fruktansvärt trött. Var uppe redan klockan 6:00 imorse för att hinna iväg till min körlektion 7:30. Den gick hur fint som helst och idag har jag bokat halkbana som snart blir av. Sedan ska jag bara orka boka teorin också, är nog tid att göra det snart så jag får den gjord. Om man säger såhär så är nog körkortet det enda som snurrar runt i min skalle. Jag ska ha det, snart också!

Hur som helst gick skoldagen helt okej, slutade efter tolv någon gång och åkte in till stan för att möta Elin och Linn. Sedan åkte vi hem till mig, bestämde oss för att baka o gick till centrum, Först till banken för att hämta ut mitt leg o sedan till ica för att handla lite annat gott. Dock lämnade Linn oss när vi kommit tillbaka till mig så Elin o jag bakade en äppelpaj som vi åt med vaniljvisp, underbart gott. Inte nog med det, vi tittade på The Notebook också, den bästa filmen någonsin :) hihi.

Imorgon blir det skolan, textkommunikation på morgonen, då ska jag ringa Anna, eftersom jag inte hunnit det idag, eller jo, när jag väl hade tid spelade hon curlingmatch så ringer imorgon när jag har min lektion. Ska även göra klart mina frågor till intervjun också. Sedan är det svenska hela eftermiddagen och sedan hem och slappa resten av kvällen. På lördag ska jag mysa med Elin hela dagen tror jag :) Måste få lite plugg gjort också.

Men nu ska jag stänga av datorn och sova :) gå upp 6:30 är inte det bästa jag vet om man säger så.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback