Nytt år

Ett nytt år med nya möjligheter.

Mitt firande av nyår var bäst, Mia's vänner är hur underara som helst :) hihi.
Orkar inte gå in på några detaljer om kvällen, bara att jag la mig 6 o åkte 2 timmar buss bakfull o trött hem, usch!
Jaja, igår var jag i stan en sväng o köpte lite grejs. Sen var jag med Lina som jag säkert inte träffat och umgåtts med på flera år? :o helt otroligt att de gått så lång tid när vi annars suttit som fastklistrade. Hur som helst va de skitkul o träffa henne :) Pratade om allt mellan himmel o jord som är så lätt o göra med henne för man vet att det alltid stannar där :)

Idag ska jag städa o hjälpa mamma o i eftermiddag kommer Malin, Lina o Sofie hit så ska vi laga mat o mysa :) Fläskfilé o hasselbackspotatis står på menyn, hoppas det blir gott :) hihi. Mitt humör är på topp idag :D:D

Imorn blir jag 18 år också, vet faktiskt inte hur dagen ser ut än :) Men eftersom jag firas av brudarna idag så är det antingen släkt som kommer på eftermidagen o sen blir det restaurang med familjen Eller så kommer mormor på ettermiddagen o häggboms på kvällen.. Så det märks, höhö. Blir det ingen restaurang i morgon blir den nästa helg tror jag :)

JAG ÄR GLAD!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback