Mina tankar idag..

Tänkt en stund just nu, ikväll...
Jag saknar verkligen den människa som jag var med en viss person, jag saknar den sanna lyckan och känslan av att vara älskad av någon som älskade mig även fast personen visste allt om mig, även om mina svagheter tog över älskade denna människa mig lika mycket ändå.. och jag saknar det så nu.
Jag behöver någon som älskar mig för den jag är och för den jag kan vara. Det känns som om jag har så mycket inom mig som bara behöver komma ut..
Hur som helst, känslan av att vara två, känslan av att veta att någon sitter och tänker på mig precis lika mycket som jag tänker på den personen... Jag har haft den känslan, men har nästan glömt bort hur den känns. Men jag kanske ska sluta tänka på det här nu. Jag har mycket som ingen annan har ändå och det enda jobbiga i mitt liv för tillfället är skolan.. Men men..

jag tänker nog sova snart.. underbart :)

Jag behöver dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback