Det är en snöig onsdag idag, livat.

Heath Ledger
r.i.p

Kan ju börja så i vilket fall..
& sen kan jag nämna att det snöar som fan :(

Var i skolan idag för första gången sen i torsdagsmorse. Var inte direkt mycket att hänga i granen om man säger så. Jag började förbereda min intervju med Anna och sen hjälpte jag mina kära vänner om läser foto a med en bild de skulle ha. Sedan var det underbart att kunna ta 11:20 bussen hem :) Så nu är jag hemma o gosar, hihi. Ska göra köttfärssås o sen ska jag gå upp till centrum o möta Elin, sen ska vi till banken en sväng. Och ikväll kommer pappa hem med våran nya bil :D:D Sen blir det nog plugga också, så tråkigt äre. Men måste göras dock...


If you knew how lonely my life has been
And how long I've been so alone
If you knew how I wanted someone to come along
And change my life the way you've done


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback