Dagen efter den stora dagen

Nu är jag 18 år :) Firade dagen igår med att jag blev väckt av mamma o lillebror och fick massa småsaker eftersom min födelsedagspresent var att de betalar mitt körkort :) Sedan kom pappa tillbaka o min storebror kom hit fast de åkte upp till stugan med en gång. Sedan kom mormor hit o firade mig o ja fick massa fina paket :) Sen var jag o mamma hemma själva typ hela dagen. Vi kikade på Anna's jsm final o käka nudlar :) de vann :D:D:D så grattis till dem :) sen kom de andra hem o sen kom de folk hit o firade mig hela kvällen :) trevlig 18-års dag :)

idag ska jag plugga lite o förbereda min redovisning som är imorgon. Sen ska jag nog åka med upp en sväng till stugan och om det hinns med ska jag vara med Lina :)

imorn börjar skolan :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback