Tredje December

Onsdag är det och jag sitter i skolan och ska fota till projektarbetet. För tillfället har jag bosatt mig i fotostudion och väntar på Marie. Vi ska ha studion fram till 12:00 så vi lär hinna det ena och andra fram tills dess. Sedan ikväll ska jag äntligen få vara med mitt gos :) Var hos honom en stund igår efter skolan men det var typ bara en och en halv timme. Dessutom provade vi ut studentmössorna igår, kändes väldigt konstigt att göra det måste jag säga, för det känns liksom inte som att det är vår tur nästa gång.

En annan grej är att jag inte har något internet hemma och det är inte så jävla rockigt. Nu inser man hur jävla mycket man sitter framför datorn, igår hade jag så tråkigt att jag gick och la mig 21:20, endast för att jag inte har något internet. höhö.

Men nu ska vi nog försöka komma igång med allting så vi får något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback