Tisdag

Känner att den här dagen kommer sluta illa. Har sovit alldeles för få timmar i natt och det märker jag nu eftersom jag är en aning lättirriterad. Men det hjälper inte ett dugg när man slår på tvn, ser att ett program man spelat in inte spelats in, ett annat program jag vill se fungerar inte, viasat-boxen är helt svart och på kanal digital går det inte byta kanal :o ork! Och sen när jag sätter mig vid datorn hänger den sig typ två gånger på ingen tid alls, sur kan man kalla mig nu. Det värsta nu var att jag kom åt insert-tangenten, hatar den.

Jaja, mår bra ändå måste jag säga. Åkte ner till Johan igår vid 17:40, möttes upp i stan och gick iväg och luktade på parfym, köpte färskt bröd och sen åkte vi hem till honom och pluggade. Dock vart jag klar på en grisblink och satt och spelade spindelharpan ett bra tag. Myste en del när han var färdigpluggad eftersom vi inte kommer få mysa på väldigt länge. Vi somnade inte i tid och jag kunde inte ens sova, sov hur dåligt som helst och var riktigt trött när jag skulle gå upp. Piggade upp mig med en dusch, gjorde mig iordning, fick frukost av goding och sen var det bara att kila till bussen.
Bowlade på idrotten och jag var sämst o sen flöt dagen på helt okej, tills alldeles nyss. Tänker inte göra ett piss resten av dagen, imorgon är jag ledig och ska plugga en massa.

Och Johan åker imorgon, känns inte bra alls :/ jag vill också åka till London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback