Tisdag

Klockan har nu passerat tolv och jag har fått väldigt mycket gjort idag, faktiskt.

Morgonpromenad 50 minuter, frukost och sedan har jag städat mitt rum. Nu blir det dusch och sen ska jag plugga lite grann. Får jag en sån här bra start på dagen blir jag mer peppad på att göra annat som behövs också.

Ikväll är det hockey på tvn och funderar på att dra hit Johan (jag är en hockeytönt). Längtar efter honom en del och det vore skönt att få vara hemma också, blir ju att vi är mer hos honom eftersom han bor ensam + att han bor i Karlstad.. Men ja, nu tycker jag att han borde ta och komma till mig, hehe.

Här kommer före- och efter bilder på min städning!

FÖRE






EFTER








Nu är jag minsann stolt över mig själv :D

Kommentarer
Postat av: emma

Gud vilken mysigt rum! :O Nu tror jag att jag ska möblera om :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback