Söndag

Nu vilar jag skallen efter att ha pluggat historia i nästan en hel timma. Vaknade tidigt idag, har sovit oroligt hela natten och aldrig kommit till ro, så ikväll kommer jag nog vara trött. Men jag antar att jag varit lite uppe i varv eftersom Johan faktiskt kommer hem idag. Men eftersom han inte är i Karlstad förrän ikväll så ska jag plugga hela dagen, ska bara ut och röra på mig lite sen och ta en valfri bild till fotouppgiften som ska vara klar imorgon. Men att sitta och hänga över historiaböckerna i stort sett hela dagen lockar inte för fem öre, boken är knäpp och jag har ingen lust alls. Fast det är väl bara att intala sig själv att det är roligt och intressant så sätter det väl sig. Har som tur är imorgon på mig också. Efter naturkunskapen, på historialektionen och när jag kommer hem, detta ska nog gå en aning bra i alla fall. Tack vare alla repetioner sitter det mesta någonstans i bakhuvudet.

Men nu blir det till att vara social mot mamma och sen plugga,plugga,plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback