Mitt 2008

Under en lektion på textkommunikationen fick vi ta fram tio ögonblick under vårt 2008 som skulle vara som diabilder. Därför har jag bestämt mig för att dela med mig av mitt 2008 på ungefär samma sätt.

5 Januari - min 18 års dag
11 Februari - ett steg närmare mitt körkort, halkbanan blev avklarad
22 Februari - ytterligare ett steg närmare körkortet, teorin fixades
16 - 22 Maj - Spanien med min familj + en hel drös till
26 Maj - Körkortet blev mitt 18:00 (Fan vad lycklig jag var)
20 Juni - Midsommar, precis lika bra som alltid
18 Juli - LARS WINNERBÄCK
29 - 31 Juli - Göteborg och Marstrand
30 Augusti - Åkte till Nora marknad med mamma, storebror och mormor. Barndomsminnen fick återupplevas.
3 September - Gick på Mamma Mia med Lina, jag är fortfarande helt galen i filmen
Oktober/November - Fick äntligen min efterlängtade tandblekning samt nedslipning av framtänderna (Blev supernöjd)
31 Oktober - 2 November - Ominne med min familj, mormor och Malin (Underbart som alltid)
7 November - En av de bästa dagarna de här året, fick min Johan, Jag älskar dig.
2 December - Beställde studentmössan vilket innebar ett steg närmare studenten

Detta är egentligen bara några få underbara ögonblick det här året. Minns alla underbara stunder vid stugan med bad, sol, båt, tennis, grillning, fyrhjuling, fester med mera. Alla andra stunder med familj och vänner, tack för att ni finns. Samt att min brors vän och gamla bandmedlem gick långt i IDOL, blev topp 6 tror jag - Robin Ericsson.

Hoppas mitt 2009 med bland annat student, familj, vänner, johan, stugan också vidare kommer bli minst lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback