Måndag

Jag är otroligt trött, jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Och jag borde plugga lite historia, visserligen kan jag väl tillräckligt egentligen men skadar ju ändå inte att träna lite till. Men orkar inte just nu ändå, sitter och för över musik på mobilen och fördriver tid med en massa onödiga saker. Men sånt är livet. I alla fall kommer det vara underbart när historiaprovet är över. Det är hundra andra grejer som ska vara klart efter jul men det tar jag tag i senare, ska försöka njuta av ledigheten sen istället och vila upp mig en aning. Har blivit alldeles för mycket stress nu och det känner jag i kroppen, är otroligt trött. Ska i alla fall gå till skolsköterskan och ta blodtryck i morgon för att kolla läget.

Nu blir det oboy o historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback