Lördag

Nu var det ett tag sen som jag bloggade, nästan en vecka sen. För det första har det varit rätt mycket denna vecka och för det andra har vårt internet krånglat plus att vi lämnade in en av datorerna på lagning. Har bara min bärbara nu som är kocko, internet fungerade inte häromdagen men nu har vi ett nytt modem.

Jaja, Johan är hemma igen, dock har han blivit förkyld och mådde inget vidare när vi vaknade i onsdagsmorse, stackarn. Jag har i alla fall köpt alla mina julklappar förutom att jag ska köpa ytterligare en julklapp till min storebror och till Johan. Annars är jag helt klar, väldigtväldigt skönt.

Idag vaknade jag upp hos Johan sedan åkte jag hem vid lunch och slappade. Hade trevlig pratstund med mamma, drog iväg på intervju och sen har jag bakat lite julgodis med mamma o pappa. Goda skratt blev det, fan vad min familj är härlig. Senare ska jag åka iväg till Johan och sova där :) Mitt andra hem nu för tiden, sover där en hel del måste jag säga. Men vi börjar bli vana att sova med varandra och därför blir det svårare och svårare att sova ensam.

Jaja, nu blir det att fixa till lite grejer och käka mat innan jag åker iväg.


Bakade pepparkakor med lillebror i veckan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback