Lördag

Efter några veckors krångel med internet och efter att ha varit utan internet hemma i en hel vecka så verkar det i alla fall fungera en aning bra nu.
I och för sig har jag haft ganska fullt upp denna vecka ändå. Jag har sovit hos Johan från i Onsdags till idag, ska även dit ikväll och sova. Får passa på nu innan han åker till London i fem dagar. I alla fall så vart det bara slappt på onsdagen, i torsdags blev det däremot ikea och maxi innan vi åkte hem och käkade färska tekakor. Igår var jag ute och käkade med Mia, Emma, Sanna, Charlin och Becka på Vedugnen. Det var hur trevligt som helst och får göras om snart igen :) Efter det gick jag till Rud och mötte Johan och var hos hans kompis Marcus en sväng :) Mycket trevlig kväll får jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback