Juldagen

Vilken ovärd dag egentligen. Men det var riktigt längesen som jag hade en sån här dag, en sån dag som man inte gör någonting på. Jag har bara slappat hela dagen, kollat på film, varit lite social och sedan luggigt i min säng i flera timmar. Men kände att jag på något sätt var värd en sån här dag och att jag verkligen behövde få ta det lugnt. Man behöver verkligen det vissa stunder.

Snart måste jag ändå upp ur sängen och göra mig iordning. Ska äntligen få träffa Johan, det längtar jag efter hur mycket som helst vill jag lova. Och imorgon får vi sova ut tillsammans och må gött. Någon mellandagsrea imorgon orkar jag nog inte med, tror jag och Johan ska ta stan till veckan istället :) Orkar inte med all stress, behöver lugn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback