Julafton

God jul gott folk, nu är dock julafton snart över.
Har de senaste dagarna haft fullt upp, stan precis HELA dagen i måndags. Åkte till min älskling på kvällen och sov där, dock gick han upp vid kvart över fem och gick en stund där efter :( Själv hade jag klockan på ringning vid nio och då gick jag upp och diskade, bäddade sängen och fixade en julklapp åt Johan som blev en överraskning när han kom hem. Sedan hem för att städa, äta, åka til stugan osv. sedan ner till Karlstad för att hämta Johan, Christoffer och Sofia och sedan hem igen. Då ble det julmat och mys med min familj hela kvällen. Körde hem dem igen vid kvart i elva.
Idag är det ju som sagt julafton, gick upp och käkade macka med julskinka vilket var underbart gott. Öppnade lite julklappar, två från Johan och det var bäst, en parfym och sedan ett kit med skrubb och sånt där gosigt, från London tror jag :) Sedan mormor som vanligt vid tolv. Fick massa bra julklappar i år också, lite saker som behövs när jag ska flytta och annat smått och gott. Fick rubiks kub som jag suttit med typ hela kvällen, förstår mig inte riktigt på det än men ska lösa den någon gång i mitt liv.

Imorgon händer inget speciellt tror jag. Ska vara med Johan någon gång i alla fall, blir kanske bio eller så går vi till min bror som ska ha fest imorgon :) Trevligt blir det nog i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback