Ikväll

Nu ska jag snart äta någon lätt kvällsmat och sen blir det att ta bilen ner till Karlstad och hem till Johan. Har inte sovit med honom på två nätter nu så känner att jag vill göra det inatt  :) Dock ska han upp och jobba imorgon vilket innebär att jag får sova ensam från typ 5:00, usch :( Men bättre än att sova själv en hel natt här hemma.

Ska ställa klockan i tid imorgon så jag kan åka hem och ta mig en promenad, kommer väl antagligen få kämpa så jag är vaken vid tolvslaget imorgon. Fast Johan lär väl vara ännu mer trött, vem vet, vi kanske rent ut sagt missar tolvslaget. Ska ju fira nyår på allra bästa sätt i år, ska bli jätteroligt.

Men nu ska jag skynda mig att laga mat så jag kommer iväg någon gång.

Kommentarer
Postat av: emma

jepp :) ute i sthlm ! typ i en stor trädgård som har uteservering


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback