Grinig tjej

Okej, den här dagen har varit helt jävla värdelös och jag är på pissdåligt humör. Är det alldeles för ofta nu för tiden och jag har ingen aning om varför, det irriterar mig ännu mera. Men på det är jag hur hungrig som helst och det är inte bättre att mamma och pappa är drygast i hela jävla Sverige så det åker och handlar NU! Vafan, jag behöver mat nu!! Plus att jag faktiskt ska till Johan, eller om jag ska strunta i det och sitta hemma och vara sur. Det är i alla fall vad jag känner för nu. Vet ju inte ens om jag får låna bilen så säger de nej kommer jag bli ännu mer arg och det kommer gå ut över dem rejält o det kommer inte bli bra.. Jaja, borde kanske stanna inne i mitt rum resten av dagen eller något.
Slog faktiskt på Mamma Mia förut i hopp om att bli på bättre humör eftersom jag alltid blir det annars, men icke! Näe, måste ha nått o äta nu innan jag river huset!!!

Mycket intressant inlägg men va tvungen o få lite ilska ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback