Fredag

Nu är det äntligen helg och som jag längtat! Känns som det mesta faktiskt kommer lösa sig också. Mitt reportage känns inte alls lika jobbigt längre, fotouppgiften är i stort sett klar och nu återstår historian som känns rätt jobbig. Förstår bara inte hur jag ska lära mig allting. Men det löser sig nog, ska plugga imorgon och på söndag som en dåre. Försöka till det i alla fall.

Nu sitter jag bara hemma och är trött, orkar inte göra något speciellt heller. Ska fota med brorsan sen, så jag får klart mina två sista uppgifter till foto :) Sen blir det sova tidigt o vara uppe med tuppen imorgon, hihi. Antar att imorgon och söndag kommer gå hur sakta som helst bara för att jag ska få träffa Johan på söndag kväll. Alltså fyfan vad jag saknar honom nu, jag har inte träffat honom sen i tisdags morse och jag har bara hört ifrån honom tre gånger sen han åkte. Det är verkligen hur jobbigt som helst :( Tur att det bara är en vecka i skolan sen och att vi kommer få ett helt underbart jullov tillsammans, för han ska antagligen inte jobba och det är helt underbart. Nog om det, nu ska jag äta choklad och göra något vettigt.

När imorgon blir igår,
älskar du mig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback