Fjärde advent

Fjärde advent, 21 december och enbart tre dagar kvar till julafton. Hur underbart är inte det? Jag älskar verkligen julen, bortsett från all stress med julklappar. Men stämningen, maten och godiset är otroligt mysigt.
Idag vaknade jag upp hos min älskling och jag åkte därifrån vid typ halv tre tiden. Gjorde honom glad igår när jag bakat snickerskakor som han älskar.
I alla fall så har jag och mamma klätt granen och fixat lite annat hemma, nu är det riktig julstämning måste jag säga. Senare ska jag och lillebrorsan försöka oss på att bygga ett pepparkakshus, kan gå dåligt faktiskt. Imorgon blir det stan med mamma på morgonen och sen kanske plugga lite och sen sova hos Johan, dock ska han upp och jobba tidigt på morgonen, börjar typ halv sex tror jag :o Och på tisdagkväll kommer Johan, storebror och Sofia hit och äter julmat :) mysigt.

johan, du är bäst.
har aldrig träffat någon så underbar som dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback