Ett bra köp

Tidigare idag satt jag och funderade på vad som är det bästa jag köpt i år. Sedan när jag städade slog det mig! Förr hade jag alltid problem med mina smycken, några låg i en ask, andra i en påse från pilgrim och allt var ett enda trassel, en stor röra kan man säga vilket gjorde att jag aldrig använde smycken, dock sker det väldigt sällan nu också, tyvärr. Men när jag befann mig på Nora marknad i augusti hittade jag något fantastiskt smart, kolla själva..


Köpte detta löv i en liten butik i Nora för 150 kronor tror jag :)
Är snyggt och tar ingen plats alls, plus att mina smycken hänger riktigt bra där.

Alltså ett väldigt bra köp i år.

Kommentarer
Postat av: emma

snyggt!

Postat av: emma

jag längtar jätte mycket, ska bli så kul :D sen är jag 18 då... o då betyder de en massa champagne ;D HAHA vi får hoppas på bra väder bara :O

2008-12-30 @ 18:56:18
URL: http://emmadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback