Bra dag

Kan du komma med ett glädjande besked, jag är på bra humör.
Efter många om och men kom jag tillslut iväg till Johan vid 21:00. Idag var det planerat att vi skulle åka till Bergvik med hans mamma men deras bil startade inte. Det slutade med att jag och Johan tog min bil och åkte ut själva. Ikea, Bergvik och sist men inte minst Coop innan vi åkte hem till Johan och lagade god mat. Fick förövrigt med mig en träningsjacka från Stadium som jag kollade på innan rean och nu köpte jag den för 299 :) Skönt att ha en figursydd jacka till träningen som sitter åt efter kroppen. Efter att jag ätit gick jag ner till LLA för att möta upp min familj för att kolla på hockey, var för en gångs skull en riktigt rolig match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback