Annandag jul

Vaknade upp hos min älskling imorse, vilket aldrig är fel. Vi tog en morgonpromenad ner till Wallinders för att köpa frukost. Och sedan slappade vi fram till halv två för då åkte jag iväg och åt med mina föräldrar på Vedugnen.
Igår var jag en aning rastlös när jag kommit till Johan, och efter att vi kollat i hans nya kokböcker blev båda jättehungriga. Dock var ingen affär öppen vid 21:00 så det slutade med att vi tog bilen ner till Nobelplan och satte oss och åt hamburgare på donken. Riktigt gott vare vill jag lova.

Ikväll tror jag ingenting händer, tänkte faktiskt sätta mig med lite plugg (även fast jag lovat mig själv att inte plugga på röda dagar). Men känner att inget vettigt kommer hända ändå så är lika bra att få det tråkiga gjort, i alla fall lite utav det.
Imorgon ska jag hem till Johan's föräldrar på kvällen, mysigt mysigt kan jag tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback