Andra advent

Jag är världens lyckligaste tjej!
Nästan seriöst alltså.

Igår var det planerat att jag skulle åka till Johan efter att jag käkat middag med min familj. Men när jag startade mammas bil så skakade den hur mycket som helst och en otäck lampa lös, men eftersom jag var halvt osäker backade jag i alla fall ut på gatan. Jag kom ett varv runt kvarteret innan jag åkte hem och kollade upp vad lampan betydde, enligt pappa inget positivt så var bara att ställa ner bilen, fundera lite och gå in. Ja sen kom vi fram till att jag fick ta pappas bil, råsoft egentligen eftersom automat är otroligt gött. Så jag kom till Johan till slut, myste med chips o godis framför tvn :) Pratade halva natten och vaknade störttrötta vid 10:00, men det finns ju inget bättre än att vakna upp bredvid världens bästa pojkvän :) Efter att vi dragit oss i en timma gick vi ner till Johans föräldrar innan vi gick till Wallinders o köpte frukost. Helt underbart med morgonpromenader måste jag säga. Ja, nog om det, åkte hem vid två tiden i alla fall.

Ikväll är jag hemma, ska plugga lite naturkunskap. Men jag får aldrig ork till att börja, kanske för att det är massa myskoord som är krångliga. Imorgon börjar jag 12:45, ska hämta upp brorsans kamera så jag kan fota mina bilder till fotouppgiften snart. På kvällen ska jag sova hos Johan, sen kommer vi inte ses något förrän tidigast söndag. Känns hur jobbigt som helst :(

Annars har vi faktiskt en månad idag, det känns hur bra som helst :)
du är bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback