Trött tjej

Oh, jag är faktiskt trött men har ingen lust alls att gå och lägga mig i sängen. Ganska skönt att sitta uppe så här sent (lite sent är det), var faktiskt väldigt längesen jag gjorde det, även fast jag kan göra det varje dag eftersom jag inte har något jobb.

I morgon, vad ska jag göra i morgon? Allt beror väl på min pappa, det är bara han och jag hemma den här veckan eftersom mamma börjar jobba i morgon. Känns konstigt att de är hemma, jag tror faktiskt de har varit i stugan nästan varje helg sedan början på juni, och nu de senaste fyra veckorna har de bott där hela veckorna. Det har hänt att de varit hemma en eller två nätter på en vecka, annars har de varit borta. Under den tiden har man skött det mesta själv, livat värre. Men i morgon, åker pappa till stan följer jag kanske med. Åker han till stugan följer jag väl också med.. Varför skrev jag ens det här? :D bry, jag är på konstigt humör.. alltså trött o lite borta.

I need you like a heart needs a beat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback