Tisdag

Snacka om att jag är jättetrött idag, jag var ju dum och sov middag igår och jag kunde därför inte somna igår kväll. Så dagen var lite slitsam faktiskt. Idrott 8:30, dock var det bara prat ett tag och sedan fick vi en lång rast innan vår historialektion på 2 timmar började. Gick fort ändå, både idrottsläraren och historialäraren verkar bra, mycket skönt vill jag säga. Lunch och sedan svenska och naturkunskap, fick sluta naturkunskapen 30 minuter tidigare. Så jag tog med mig Mia och Erika i bilen och släppte av Mia i stan och körde Erika hem till våxnäs och själv åkte jag ut till bergvik en sväng. Nej nu ska jag sluta babbla.

Har i alla fall fixat massa skrivblock idag och det är faktiskt skönt att ha det gjort, nu är det bara dags o börja skriva i dem också. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback