Tisdag 22:52

Det blir inga bilder ändå, jag har ju en annan dator nu och jag orkar inte dra igång den bärbara för att få tillgång till de få bilderna där, det gör jag en annan dag. Annars har det inte hänt mycket idag. Städat o fixat mest hela dagen. Min matlust har inte kommit tillbaka och jag vet inte varför?

Men men, Mia ringde mig förut också, imorgon blir det fika med henne och hennes pojkvän tror jag. Alltså, jag saknar henne så jag går sönder snart! Hon är en sån där människa som jag verkligen inte klarar mig utan! Och det är trist att vi knappt setts något i sommar, endast 3 gånger :( Men nu börjar snart skolan och man kommer tillbaka till det vanliga, då lär det mesta förändras. Tro det eller ej, men det ska bli skönt att ha något att göra på dagarna igen. Men sen är det sista året också, jag måste verkligen komma fram till vad jag vill göra sen...

Har även pratat med Emma idag, henne saknar jag också. Så vi ska ses till veckan vet jag, och kanske på fredag om hon ska med ut. Om jag själv ska ut också, vi får väl se vad jag har lust med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback