Tisdag

Känner att uppdateringen är lite dålig för tillfället, men har faktiskt haft lite fullt upp de senaste dagarna och det är ju skönt. Nu har jag precis kommit hem från ett träningspass, 1 timme cykel, dock med en fördjävla motvind hem. Så nu ska jag klura ut vad jag ska käka till lunch, är dock inge hungrig men måste käka. Vet inte vad det är med mig, jag har ingen aptit alls längre, det är verkligen inte likt mig.  Men jag ska hur som helst försöka äta lite var tredje timma i alla fall.

Sedan ska jag berätta om gårdagen och slänga in lite bilder. Fast först mat och städning, ska antagligen koppla in datorn som vi har i vardagsrummet också, fast i mitt rum. SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Har frågestund i min blogg så ställ gärna en fråga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback