Söndag

Bortsett från att jag började dagen vid typ halv tre känns det som att jag fått en del gjort. Tränat, duschat och verkligen tagit hand om mig själv :) Skrubbat hela kroppen t.ex, underbart len o go blir man efteråt. Sen var jag tvungen att smörja in mina ben med brun utan sol också, är så blek :(

Imorgon är det ny skolvecka och vi ska väl knappt göra något, de vanliga lektionerna börjar inte förrän på tisdag. Då träffar vi i stort sett bara nya lärare. Nu får vi tredje idrottsläraren också, men tyckte vi kunde fått våran förra mattelärare men icke!:O För han e seriöst den bästa läraren vi haft under gymnasiet.

Måste försöka ta ett kort på mitt pussel också, har kommit riktigt långt :D Vi får se om jag lyckas med det. Vet inte ens om alla 1000 bitar finns kvar, men det märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback